Business Mill – Yhdistävä avaintekijä
Business Mill tarjoaa maksutta kasvuhaluisille yrityksille asiantuntijapalveluita, tukea ja neuvoja. Olemme uuden ajan yrityshautomo, jolta saa ennen kaikkea käytännön tukea kasvuun ja menestykseen. Palveluitamme voivat hyödyntää kaikki kasvuhaluiset eteläkarjalalaiset yritykset, yksityishenkilöt ja kampuksen opiskelijat. Tuo meille idea, ongelma tai haaste – nostetaan yhdessä yrityksesi menestykseen!
Tutustu meihin myös Facebookissa ja Instagramissa.
Etelä-Karjalan yrityspalvelut -puhelinpalvelun numero on 05 6163 500.
Palvelu on avoinna arkisin klo 9–12 ja takaisinsoittopalvelu arkisin klo 8–16.15.
Palvelunumero on maakunnallinen aloittaville yrittäjille sekä työnantaja- ja yritysasiakkaille suunnattu puhelinpalvelu, jossa autetaan kaikissa yritystoimintaan liittyvissä asioissa.

Työntekijät ovat yrityksen suurin voimavara. Heistä on pidettävä huolta jos mielii tulosta!
Olen kokonaisuuksien hahmottaja, jolla on rohkeus kokeilla uutta. Huomioin kuitenkin ihmiset ja inhimillisyyden toiminnassani ja siksi vahvuuksiini kuuluukin kuuntelu. Kun yrittäjä tunnistaa taloudelliset tunnusluvut ja osaa tulkita niitä oikein, on kehittämisessä rajana vain luovuus. Ole rohkeasti yhteydessä jos haluat sparrailla villeissäkin ajatuksissa, katsotaan yhdessä kokonaisuus kuntoon.
- Kokonaiskuvan kartoittaja
- Kyseenalaistaja
- Verkostojen hallitsija
Jätä yhteydenottopyyntö

Vesa Punkka
Kasvuyritysagentti
Mukana yrityksen kasvupolulla - autan luomaan yrityksellesi ohjelman menestykselliseen kasvuun
Moninainen työhistoriani on tutustuttanut minut laajasti Etelä-Karjalaan ja maakunnan yrityksiin. Tulen mielelläni vierailemaan yrityksessäsi ja voimme yhdessä miettiä tarpeitasi yrityksesi kehittämiseen tai pöytälaatikkosi innovaatioon.
Maakunta tarvitsee kehittyviä yrityksiä, pyydä käymään ja suunnitellaan yhdessä sinun yrityksesi matka.
- Ratkaisukeskeinen oivaltaja
- Käytännön osaaja
- Luotettava tuki
Jätä yhteydenottopyyntö

Eri teknologioiden ja asiakastyytyväisyyden huomiointi yrityskehittämisen keskiössä
Omaan monipuolista ja käytännönläheistä työkokemusta yrityskehittämisestä ja yritysideoiden sparraamisesta. Haluan olla mukana tukemassa eteläkarjalaisia yrityksiä kasvun ja kansainvälistymisen polulla.
Globaalin kilpailun maailmassa asiakastyytyväisyys ja lojaalit asiakkaat ovat tärkeitä mille tahansa liiketoiminnalle, jossa eri teknologioilla on yhä suurempi merkitys. Keskustelen mielelläni suunnitelmistasi toimialaan katsomatta. Ota yhteyttä, niin ideoidaan yhdessä lisää.
-
Oleellisen tiedon metsästäjä
-
Pragmaattinen kehittäjä
-
Avarakatseinen auttaja
Jätä yhteydenottopyyntö

Mikko Toiviainen, Asiakaskokemuksen strategi
Menestyksen ydin on asiakas – varmistetaan yhdessä, että toiminta rakentuu hänen ympärille.
Pitkällä kokemuksella yritysten ja organisaatioiden kehittämisestä tiedän, että pysyvä menestys syntyy vain aidosti asiakaskeskeisestä toiminnasta. Olen sparraaja, joka ei pelkää kysyä suoria kysymyksiä tai kyseenalaistaa totuttuja tapoja, oli kyse sitten asiakasrajapinnan kohtaamisista tai uudesta strategiasta. Kanssani keskustelu on rentoa, avointa ja aina tuloksiin tähtäävää.
Jos olet valmis tarkastelemaan toimintaanne rehellisesti asiakkaan silmin ja tekemään siitä todellisen kilpailuedun, ota yhteyttä.
- Asiakkaan äänen vahvistaja
- Kiinnostunut kyseenalaistaja
- Suorapuheinen sparraaja
Jätä yhteydenottopyyntö
